06 – 25 54 19 02 info@leyskin.nl

Verzenden & bezorgen

Hi beauty,

We zijn erg blij dat je een bestelling hebt gedaan bij ons!

Hoelang duurt het voordat ik mijn pakketje binnen heb?

Wij bezorgen zo snel mogelijk! De bestellingen die voor 15:00 besteld zijn, worden altijd dezelfde dag nog verstuurd. 
(*met uitzondering van weekend, feest en actiedagen)

Ook wil het weleens voorkomen dat DHL of de bezorger zich niet aan de leveringsperiode houden of tijdens bijzondere dagen het extreem druk hebben.
Zolang je geen mail van ons hebt gekregen, komt de verhindering niet bij ons vandaan.

Je ontvangt altijd een track & trace mail van DHL waar je jouw pakket mee kan volgen.

De Bezorgkosten

Alle bezorgkosten zijn gerekend voor een pakket van maximaal 10KG

€ 5,75 (Nederland) 2-3 werkdagen

€ 14,75 (België)  2-3 werkdagen

€ 24,00 (Luxemburg) 2-3 werkdagen

 

We bezorgen in heel Europa, hierboven zie je de prijzen van verschillende landen als voorbeeld. Voor meer informatie over hoeveel bezorgkosten jij zou moeten betalen kun je terecht op https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/scherpe-tarieven

 

Wat zijn de kosten bij foutief adres, weigeren of niet ophalen?

Wij doen er alles aan om het pakket op het opgegeven adres te leveren. Indien het adres niet klopt, het pakket wordt geweigerd of niet wordt opgehaald binnen 7 dagen van een DHL-afhaallocatie zal je pakket terug geretourneerd worden. Als je het pakket opnieuw wilt laten verzenden dient er een bedrag betaald te worden van €5,75.

 

Pakket niet ontvangen?

Als jouw pakket de status ‘geleverd’ heeft gekregen, maar is dit niet het geval? Dan moet dit binnen een week aan de webshop gecommuniceerd worden per mail: info@leyskin.nl. Na een week vervalt de garantie en kunnen wij helaas het pakketje niet meer vergoeden.

× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday